Hej! Z tej strony Ola i Błażej. Poznaliśmy się przez muzykę i chcemy tę miłość do muzyki (oraz miłość w ogóle) podawać dalej. Dlatego wymyśliliśmy festiwal, na który zapraszamy zespoły dla nas ważne, naszych przyjaciół i idoli, których teksty i dźwięki składają się na soundtrack naszego życia.

Pierwsza edycja MIŁO to dla nas przede wszystkim realizacja marzenia i celebrowanie rocznicy ślubu. Nie chcemy zbijać na tym hajsu – cała kasa z biletów idzie na honoraria dla artystów, a ewentualną nadwyżkę przekażemy na przyszłoroczną edycję i jakiś Dobry Cel (który niedługo ogłosimy).

20 października w Pogłosie zagrają Super Girl & Romantic Boys, 19 Wiosen, Wczasy, Jeziora i Cudowne Lata. O muzykę między setami i after zatroszczą się DJ z Wąsem, 2 piętr’o oraz Cyklodol ’87, czyli Kostek Usenko. Widzimy się! #MIŁO #ŚĆ

Bilety:
1 pula: 35 złotych
II pula: 45 złotych
III pula / bramka: 55 złotych
https://goingapp.pl/evt/1846189/milo-1-sgrb-19-wiosen-wczasy-jeziora-cudowne-lata
after: 10 złotych

SUPER GIRL ROMANTIC BOYS:
www.sgrb.bandcamp.com
www.facebook.com/supergirlromanticboys

SGRB wyprzedzili epokę wielkiego medialnego revivalu lat 80. i szli w parze z narodzinami estetyki lo-fi popu i electroclashu, do której również muzycznie i ideologicznie nawiązywali.

W wyniku nieporozumień z wytwórnią ich debiutancki album przez dekadę krążył między ludźmi jako namiętnie kopiowany nielegal. Dopiero w 2013 roku materiał ukazał się oficjalnie jako „Miłość z tamtych lat” (Antena Krzyku). Wtedy też powrócili na dobre, ponownie wzbudzając zainteresowanie mediów i przyciągając nowych fanów swojej tanecznej, syntezatorowej elektroniki – melodyjnej i przebojowej, z punkowym pazurem, lecz melancholijnej i klaustrofobicznej. Dotyczy to również tekstów – utrzymanych w stylistyce polskich lat 80., lecz dziejących się w realiach XXI wieku, traktujących o samotności i braku emocjonalnego kontaktu między ludźmi, których zmienił „zimny blask sztucznych miast”.
SGRB odcinają się dziś od popularnego rozrywkowego electro i stereotypowej eightiesowej stylistyki kiczu. Jak sami przyznają, ich dzisiejsze dokonania najlepiej opisuje określenie post new romantic.
W marcu 2016 roku nakładem Anteny Krzyku ukazał się ich pełnowymiarowy album „Osobno”

19 Wiosen:
www.19wiosenofficial.bandcamp.com
www.fb.com/19wiosen

19 Wiosen powstało w Łodzi w 1993 roku i z wieloma długimi przerwami istnieje na scenie szeroko pojętej muzyki niezależnej – najpierw wydając własnym sumptem kasety, stopniowo dodając do swojej dyskografii płyty laserowe i winylowe – już prawie ćwierć wieku. Od początku zespół tworzą Grzegorz „Fagot” Fajngold, znany dzisiejszym słuchaczom techno punka jako PROCESOR PLUS i kompozytor science-fiction elektro duetu DEMOLKA oraz Marcin Pryt, śpiewający autor słów (udzielający się też w projektach RUMORY ORKIESTRA, TRYP, 11), który z trzecim współzałożycielem 19 Wiosen, Franciszkiem Wiczem, niedawno opublikował płytę NIEBIESCY I KUTMAN „Skrzydło motyle”. W jej koncertowych przejawach uczestniczą również obecni muzycy 19 Wiosen, basista Piotr Andrzejewski i gitarzysta Aleksander Gemel. Tę od samego początku istnienia enigmatyczną miksturę różnych generacji i tożsamości, dopełnia perkusista Wojciech Czyszczoń występujacy w zespołach BRUNO SCHULZ i JUŻ NIE ŻYJESZ.
Twórczość 19 Wiosen trudno jednoznacznie określić, oprócz wyczuwalnej inspiracji kończącym dziś już ponad czterdzieści lat punkiem, na którego wpływ powołują się członkowie zespołu w wielu publicznych wystąpieniach, można dostrzec w wielowarstwowym przekazie 19 Wiosen taktykę zacierania śladów i mnożenia znaków zapytania. Sami członkowie lubią nazywać swoją twórczość „aeropunkiem”, „punkiem niewiadomoco”, „punkiem poza czasem”, „spirytualem”, „samobójbrzmieniem”. Słychać tu bez wątpienia fascynację wczesnym big beatem i włoską piosenką z czasów świetności festiwalu w San Remo, klasyką garażowego punk i rhytm’n’bluesa. Te admiracje dźwiękowe połączone z tekstami opowiadającymi historie zwyczajnych ludzi w starciu z podniebnymi, często meta-kosmicznymi wyzwaniami, tworzą do dziś frapującą całość, utrzymującą zainteresowanie wiernej „aeropunk eskadry” na poziomie obserwowania najnowszych postów lub uczestnictwa w energetycznych koncertach. Grają dla wszystkich, którzy ich zapraszają ale też też jak sami twierdzą: „dla marginesu na marginesie marginesu”.
Mimo tej ostentacyjnej dezynwoltury i całkowitego braku zainteresowania ze strony możnowładców światowego show biznesu, zespół wydaje w miarę systematycznie kolejne płyty. We wrześniu 2017 r. Kosmopolitania Medjateka we współpracy z ANTENA KRZYKU i BDTA wydała najnowszy materiał 19 Wiosen „Cesarstwo Zwierząt” na płycie cd. Płytę zespół nagrał w Hasselhof Studio, a wyprodukował ją Paweł Cieślak, również były członek 19 Wiosen. W styczniu 2018 roku w ANTENA KRZYKU ukazała się wersja „Cesarstwa Zwierząt” w postaci czarnej płyty gramofonowej.

Wczasy:
www.facebook.com/vvczasy
www.youtube.com/c/wczasyzespol

Muzyka Wczasów jest jak niskobudżetowe wakacje – nieprzewidywalna. Raz uderzają zimną falą lub synth-popowym przebojem w stylu lat 80., innym razem nostalgiczną gitarową piosenką, przywołującą wspomnienia z lat 90., nie stronią także od shoegazowych faktur. 11 maja 2018 ukazała się ich debiutancka płyta pt. „Zawody”, która opowiada o zawodnikach codzienności, ich marzeniach, obawach, uczuciach, stosunku do pracy zawodowej, o ich zawodach życiowych i miłosnych, a także o zawodach sportowych, w których się nie wygrywa. Debiut Wczasów zdążył już podbić serca wielu słuchaczy i recenzentów, a przez niektórych odebrany został nawet jako manifest pokoleniowy. Radek Soćko, z portalu tegoslucham.pl pisze: „Tak dobrej kapeli łączącej zimne new romantic, ejtisowy elektro pop, disco i post-punk nie mieliśmy chyba od czasów Super Girl & Romantic Boys. […] Szary uśmiech lat ’80 spotyka beztroskę ’90, by natknąć się na dystans twardo stąpającego po ziemi trzydziestolatka. Wciąż chcącego umieć marzyć… Wszystko to podane w formie tanecznych piosenek z alternatywnym zacięciem. „Zawody” Cię nie zawiodą.”

Jeziora:
www.jeziora.bandcamp.com
www.facebook.com/jez1ora

Mazowiecki zespół Jeziora to apokaliptyczne rege o potopie, suszy, eutanazji i miłości do Matki Ziemi. A także poboczny zespół członków Muzyki Końca Lata.

Cudowne Lata:
www.cudownelata.bandcamp.com
www.facebook.com/cudownelataband

Zespół muzyczny na dwa serca i dwie gitary z Warszawy (Ania, także Wilcze Jagody, Toples) i Krakowa (Amina, także Translola, Orientalny punkt G). Nie mają bit maszyny, nie mają sekcji – ale mają siebie. I dwa wiosła. Bliżej im raczej do new wave niż do no wave, ale któż to wie, gdzie dalej popłyną.

DJe:
2 Piętr’O
www.facebook.com/2-P-I-Ę-T-R-O-246901305329706/

Kontrowersyjny wielbiciel The Coral, miłośnik flac’ów i świetny DJ, za którym nieustannie tęsknimy.

DJ z Wąsem:
www.facebook.com/djzwasem

Twórca mniej lub bardziej legendarnego cyklu Byłaś Serca Biciem, fan polskich szlagierów. Prywatnie Błażej, współorganizator MIŁO.

DJ Cyklodol 87:
www.facebook.com/qsenko

Czyli Kostek Usenko – muzyk, kompozytor, tekściarz i producent, autor dwóch książek o radzieckim i rosyjskim undergroundzie. Od początku lat 90. związany z szeroko pojętą sceną niezależną, członek m.in. Super Girl Romantic Boys i 19 Wiosen. Od dzieciństwa zawieszony pomiędzy Polską i Rosją. Tłumacz z rosyjskiego na polski, znawca rosyjskiej kultury alternatywnej i jej wielki propagator.